Regarding Henry
An unscrupulous corporate lawyer, Henry Turner (Harrison Ford) will do whatever it takes to win a case, and treats his family with the same degree of ruthlessness. After Henry gets caught in the middle of a robbery and is shot in the head, he wakes from a coma to find that he has amnesia and can't even remember how to do the simplest of tasks. As he recovers and relearns how to function, Henry reveals a much kinder and more thoughtful personality, much to the surprise of his family and friends.