24 03 - 6:00 A.M. - 7:00 A.M.
S3, A18: President Palmer vertelt Jack dat een hooggeplaatste CTU-agent vermoord zal worden. Ondertussen belooft Michelle de mensen in het hotel die geïnfecteerd werden met het virus een vredig einde.