24 03 - 8:00 A.M. - 9:00 A.M.
S3, A20: CTU krijgt de overhand als Jack Saunders enige zwakke plek weet te bemachtigen. Ondertussen moet Palmer voldoen aan Saunders nieuwste eis omdat anders het virus op een tweede locatie losgelaten zal worden.