S8, A11: De klok racet naar het midden van de nacht toe wanneer de dreiging van een verwoestende kernaanval toeneemt, terwijl Jack een terreurverdachte opspoort die een explosieve strategie heeft. Bij CTU worstelt een belangrijke speler met een demotie en neemt de dag een onverwachte, stressvolle wending als de lastige reclasseringsambtenaar Bill Prady (gastster Stephen Root) ten tonele verschijnt.