S8, A12: Terwijl Jack en Cole in het veld samenwerken om New York te beschermen tegen de catastrofale dreiging, is CTU bijzonder gestrest door een gijzeling. Ondertussen gaat de onverbiddelijke reclasseringsambtenaar Prady door met zijn onderzoek en zorgen onverwachte ontwikkelingen ervoor dat de familie Hassan in een neerwaartse spiraal terechtkomt.