S8, A14: President Taylors visie van wereldvrede is verstoord in de afgelopen 13 helse uren en de situatie wordt nog erger als de ophanden zijnde dreiging van massavernietiging duidelijker wordt. Als haar idealistische aard tot geschillen leidt, geeft ze Jack Bauer een cruciale missie. Adviseur Ethan Kanin keert terug.