S1, A2: Nadat een 747 explodeert boven de Mojavewoestijn gaat Jack op onderzoek uit. Daarnaast is hij nog altijd op zoek naar de potentiële moordenaar van senator David Palmer en z'n dochter. Ondertussen ontdekt Palmer een andere bedreiging voor z'n campagne die ieder moment de kop kan opsteken.