S4, A19: Als president Logan onbedoeld verhinderd heeft dat de CTU Marwan gevangen kan nemen, stemt hij ermee in om er een adviseur bij te halen die zelf terroristen heeft bestreden. Chloe's eerste opdracht in het veld eindigt bijna in een ramp.