S2, A3: Jack's undercoverwerk loont als hij mag meedoen met een dodelijke missie. Kim riskeert alles om Megan te redden van haar gewelddadige vader. Kate Warner ontdekt dat zij en haar familie in gevaar zijn als Reza's banden met de terreurorganisatie worden bevestigd. De assistent van president Palmer, Lynne Kresge, moet Rayburn weten te omzeilen om een vreselijke waarschuwing te doen uitgaan.