S6, A19: Door ontwikkelingen omtrent Jack Bauer en agent Mike Doyle haasten de agenten en analisten van de CTU zich om een intense situatie onder controle te krijgen. Vicepresident Daniels bereidt zich voor om het land toe te spreken, terwijl presidentieel adviseur Tom Lennox betrokken is bij een besluit over personeel, dat voor opschudding zal zorgen.