S5, A6: Als Jack Bauer een intern lek ontdekt, worden er beangstigende details over de aankomende terreurdreiging onthuld. President Logan en zijn kabinet proberen om te gaan met de situatie waarin Amerika een vreselijke terreurdaad het hoofd moet bieden.