S7, A16: Wanneer een belangrijke ontwikkeling alles verandert voor het land en Jack Bauer, wordt de FBI gedwongen samen te werken met andere federale agentschappen. Er zijn theorieën die Starkwood aan Sangala koppelen en de directe dreiging die een risico vormen voor het land, brengen duizenden levens in gevaar. Ondertussen, na alle tegenslagen van de dag, zoekt de regering een nieuw perspectief.