S6, A22: Naarmate de climax van dag zes nadert, worstelt de regering met een lastige situatie als Jack Bauer zich door niets laat tegenhouden om te krijgen wat hij wil en om het land te behoeden voor een internationaal incident dat de wereld voorgoed zou kunnen veranderen.