S2, A6: Nadat Birkhoff Nikita's geboorteakte heeft gevonden, sporen Nikita en Michael haar vader (DAVID KEITH) op. Percy vertelt Alex dat de zwarte doos haar kan helpen de dood van haar vader te wreken.