S8, A13: Terwijl de terreurdreiging dichterbij komt en CTU bezig is met de explosieve gebeurtenissen van de dag, komt de lastige NSA tussenbeide. De toestand bij CTU blijft instabiel en agenten in het veld stuiten op intense actie als Jack Bauer hen op een riskante missie leidt. Chloe en Dana doen dingen die alles zullen veranderen.