S5, A13: Als Homeland Security-agenten Karen Hayes en Miles Papazian bij de CTU aankomen om een zorgwekkende situatie op te lossen, stuiten ze op weerstand. Terwijl de CTU zelf ook problemen heeft met het leiderschap, moet het kabinet omgaan met de recente aankomst van vicepresident Hal Gardner.