S1, A9: Jack's pogingen om senator Palmer te redden werken averechts, waardoor Jack nu de hoofdverdachte is. Hij moet zich verdedigen anders wordt hij overgedragen aan de FBI voor verhoor. Ondertussen verenen Teri en Kimberly zich op de basis om elkaar te helpen het hoofd te bieden aan hun gijzelaarschap.