S2, A2: Jack haast zich z'n oude undercoveridentiteit te vernieuwen, maar wordt niet verwelkomd tot hij z'n trouw met een schokkend 'cadeau' heeft bewezen. Kim loodst Megan weg uit het gestoorde Matheson-huis. Palmer onderhandelt met een nieuwsgierige pers en neemt een moeilijk besluit. CTU-streber Paula wordt bang als de realiteit van de terreurdreiging begint door te dringen.