A Broom Closet and Satan's Monopoly Board
S3, A2: Zonder de colleges van dr. Sturgis moet Sheldon een nieuwe manier vinden om intellectueel uitgedaagd te worden. Ondertussen helpt Mary pastoor Jeff (nieuwe seriester MATT HOBBY) om de verleiding met zijn nieuwe vriendin te weerstaan.