Crack Addicts A Cold One, the Books, Corn
S1, A2: Dr. Colón helpt een vrouw die haar gewrichten niet op hun plaats kan houden, een nieuwe moeder die door een tragisch bootongeluk is getroffen en een bodybuildende overlevende van leukemie.