Crack Addicts
Chiropractor Dr. Colón behandelt Liana, een aan een wandelstok gebonden vrouw die lijdt aan onvrijwillig tremoren, en Sarah's obsessie met korsetten veroorzaakt haar migraine.
A Cold One, the Books, Corn
Dr. Colón helpt een vrouw die haar gewrichten niet op hun plaats kan houden, een nieuwe moeder die door een tragisch bootongeluk is getroffen en een bodybuildende overlevende van leukemie.