Crack Addicts A Tough Nut, the Case, Wise
S1, A1: Chiropractor Dr. Colón behandelt Liana, een aan een wandelstok gebonden vrouw die lijdt aan onvrijwillig tremoren, en Sarah's obsessie met korsetten veroorzaakt haar migraine.