A Deadly Marriage
S1, A2: Dr Bryanna Fox en haar team onderzoeken oud-agent Robert Fratta om te begrijpen waarom hij een huurmoordenaar inhuurde om zijn vrouw te vermoorden. Ze onthullen zorgwekkende feiten.