The Lesson is Murder
Psycholoog en voormalig FBI-profiler Bryanna Fox en haar klas, met daarin de volgende generatie criminologen, heropenen een aantal zaken waarin seriemoordenaars veroordeeld werden, maar waarin nog steeds een aantal vragen niet beantwoord zijn.
Dr Bryanna Fox en haar team onderzoeken de seriemoordenaar Will Davis. In zijn allereerste tv-interview onthult hij meer dan waarop ze gerekend hadden.
A Deadly Marriage
Dr Bryanna Fox en haar team onderzoeken oud-agent Robert Fratta om te begrijpen waarom hij een huurmoordenaar inhuurde om zijn vrouw te vermoorden. Ze onthullen zorgwekkende feiten.
Dr Bryanna Fox en haar team onderzoeken de vrouwelijke seriemoordenaar Ivie DeMolina om erachter te komen hoe een voormalige sekswerker een reeks overvallen en moorden kon laten uitvoeren.