Saint X A Disquieting Emptiness
S1, A4: We leren meer over het leven van Clive nadat hij het eiland verliet. Met de hulp van Sunita probeert Emily om een band op te bouwen met Clive, en langzaam maar zeker begint hij voor haar open te staan. Alison en Edwin komen nader tot elkaar.