Saint X
Deze serie, die wordt verteld via meerdere tijdlijnen, gaat over vermiste jonge vrouwen. De mysterieuze dood van een jonge vrouw tijdens een vakantie in het Caribisch gebied veroorzaakt een domino-effect dat ertoe leidt dat haar overlevende zus op zoek gaat naar de waarheid.
De familie Thomas arriveert op Saint X voor een heerlijke vakantie. In het hedendaagse Brooklyn ontmoet Emily onverwacht iemand uit haar verleden. Er ontstaat een vriendschap tussen Gogo en Edwin.
Woman is Fickle
We leren meer over wat er gebeurd is tijdens de nacht van Alisons verdwijning. Alison voelt zich aangetrokken tot zowel Edwin als Tyler. Emily begint dieper in haar verleden te graven. Op een excursie buiten het resort stuit een toeristisch gezin op iets schokkends.
Na de ontdekking van Alisons lichaam worden Gogo en Edwin aangewezen als de vermoedelijke daders. Emily blijft Clive volgen en liegt tegen Josh en Sunita.
We leren meer over het leven van Clive nadat hij het eiland verliet. Met de hulp van Sunita probeert Emily om een band op te bouwen met Clive, en langzaam maar zeker begint hij voor haar open te staan. Alison en Edwin komen nader tot elkaar.
Clive wordt benaderd door iemand uit zijn verleden. Tyler probeert dingen te forceren met Alison. De relatie tussen Emily en Josh wordt op de proef gesteld wanneer ze blijft zoeken naar antwoorden. Emily en Sunita krijgen ruzie over haar groeiende obsessie.
Emily blijft maar denken aan de brief. De familie Thomas bezoekt Emily en Josh. We leren meer over Claires verleden.