Saint X Woman is Fickle
S1, A2: We leren meer over wat er gebeurd is tijdens de nacht van Alisons verdwijning. Alison voelt zich aangetrokken tot zowel Edwin als Tyler. Emily begint dieper in haar verleden te graven. Op een excursie buiten het resort stuit een toeristisch gezin op iets schokkends.