The Resort
Emma en Noah zetten hun onderzoek naar het leven van Sam en Violet voort en vinden een bijzonder interessante verdachte.
Emma, Noah en Baltasar slaan de handen ineen om de verdwijning van Sam en Violet te onderzoeken.
Met behulp van een oude video gaan Emma, Noah en Baltasar op zoek naar een mogelijk nieuw spoor.