Based on a true story
BDE
Ava en Nathan proberen de schijn op te houden en Nathan wordt ondervraagd door rechercheurs.
Ava, Nathan en Matt wonen een truecrime-conventie bij. Nathan heeft een morele crisis.
Na een schokkend incident op CrimeCon ondervragen Ava en Nathan Matt om de waarheid te achterhalen.