The Burbs
Samira en Robs nieuwe leven in de buitenwijken wordt op z'n kop gezet wanneer het Victoriaanse huis tegenover te koop gezet wordt.
Bemoei je met je eigen zaken
Samira raakt ervan overtuigd dat haar nieuwe buurman niet pluis is, en mogelijk betrokken was bij een misdaad.
Wanneer de hond van de buurvrouw vermist raakt, breken Samira en haar nieuwe vriendinnen in in het Victoriaanse huis om haar te vinden.
Een straatfeest onthult geheimen en Samira denkt dat Rob iets voor haar verbergt.
Er komt informatie over Rob en Naveens verleden boven water, en Samira doet een ontdekking die alles verandert.
De cul-de-sac-groep onderneemt een missie om antwoorden te vinden en een buur te redden die mogelijk gevaar loopt.