S1, A1: De familie Thomas arriveert op Saint X voor een heerlijke vakantie. In het hedendaagse Brooklyn ontmoet Emily onverwacht iemand uit haar verleden. Er ontstaat een vriendschap tussen Gogo en Edwin.