Saint X Colonial Interference
S1, A5: Clive wordt benaderd door iemand uit zijn verleden. Tyler probeert dingen te forceren met Alison. De relatie tussen Emily en Josh wordt op de proef gesteld wanneer ze blijft zoeken naar antwoorden. Emily en Sunita krijgen ruzie over haar groeiende obsessie.