A Fair to Remember
S5, A7: De familie woont de jaarlijkse schoolbeurs bij en Phil heeft een grote 20e trouwdag verrassing gepland voor Claire op de kermis, maar helaas heeft ze tegelijkertijd thuis een verrassing voor hem. Gloria heeft Jay ingeschreven als kermisagent voor de dag en het wordt erger als hij samen moet werken met zijn aartsvijand. Elders proberen Mitch, Cam en Lily van de kermis te genieten, maar Cam zit in een dip vanwege de recente verloren wedstrijden van het footballteam en Haley heeft een lastige eerste ontmoeting met Andy.