Young Sheldon A Financial Secret and Fish Sauce
S2, A4: Wanneer George senior Sheldon vraagt om iets geheim te houden voor Mary, zorgt de stress die Sheldon ervaart van iets achter moeten houden ervoor dat hij zich bij Tam verstopt voor zijn eerste logeerpartijtje.