S5, A19: Mitch heeft moeite zijn echte gevoelens te verbergen over de lelijke bruidstaarttopper die de vader van Cam voor hen heeft gemaakt van zeep. Phil probeert Gloria te helpen haar pre-Jay-appartement te verkopen, maar ze raken op een zijspoor in de buurtsalon, en Claire en de kinderen gaan vroeg naar Jay om hem te helpen met de voorbereiding van zijn speciale familieavond, maar ze lopen elkaar alleen maar in de weg.