Young Sheldon A House for Sale and Serious Woman Stuff
S3, A19: Wanneer Sheldon erachter komt dat het huis naast hen te koop staat, neemt hij de taak op zich om de perfecte buren te vinden. Missy is in tweestrijd wanneer ze tegen haar vriendje moet basketballen. JASON ALEXANDER keert terug.