A Humiliating Business
S7, A7: Susan accepteert met tegenzin om de nanny van Paige te worden. Renee doet Lynette een verleidelijk voorstel. Carlos en Bob worden vrienden. Beth begint zich af te vragen wat Pauls motieven zijn .