Bargain Mansions A Pain in the Deck
S2, E6: Continuing renovations on a bland contemporary home, Tamara tackles the master suite and replaces dated cabinetry to make a stylish bathroom; she creates a home theater and an immense deck and patio to turn the home into an entertaining showpiece.