Bargain Mansions
Voor huisrestauratie-expert Tamara Day bestaat er niet zoiets als een te groot huis. Deze inwoner van Kansas City en moeder van vier is gespecialiseerd in het herstellen van de verwaarloosde grote huizen die anderen te bang zijn om aan te nemen.