S1, A12: Seizoensfinale van seizoen 1. Op de dag van de verkiezingen maken Nucky en Atlantic City zich op voor grootse veranderingen. Jimmy denkt na over zijn toekomstplannen, evenals Margaret, agent Van Alden en Eli.