A Thing I'll Never Understand
S6, A4: Een emotionele Vic denkt na over de keuzes die ze in haar leven heeft gemaakt. Henry en Jacob bundelen hun krachten in hun jacht op Malachi Strand (terugkerende gastrol van GRAHAM GREENE). Ferg helpt Megs moeder Beverly Joyce (gastrol van MARYLOUISE BURKE) om de reservaatpolitie te ontwijken.