S6, A12: De hele groep helpt mee als Tom onthult dat hij verliefd is op een vrouw. Terwijl Jules de hele missie runt, probeert Grayson Tom ervan te weerhouden dat hij iets raars zegt, Andy koopt bioscoopkaartjes voor ze, Laurie en Travis regelen een heldhaftig moment voor hem, en Ellie en Chick steken de draak met de hele gang van zaken.