S1, A5: Er is een maand verstreken in de charade van Max en Maggie. Max' zwangere buik groeit steeds meer, terwijl hij tegen Maggie liegt zodat hij tijd met Patrick kan doorbrengen. Dorothy onthult haar plannen voor haar dochter. Max maakt een doorbraak in Anonieme Alcoholisten.