Wanneer een uitgebluste, feestende homojongen wordt geconfronteerd met zijn vervreemde, hetero beste vriend uit een klein dorpje die verwacht dat hij "papa" speelt voor haar zwangere buik, kunnen zelfs een mooie blinde minnaar en een sprookjesachtige dragqueen de baarmoederjaloezie niet stoppen - een Mpreg romantische komedie.