De Regels Womb Envy
S1, A2: Max en Maggie stellen wat basisregels op voor hun nieuwe schijnverhouding, ondanks het voortdurende gezoem van The Divine. Een flashback onthult de jonge Max en Maggie's middelbare schooljaren, hun sterke loyaliteit naar elkaar en Dorothy's vroegere slechte moederschap.