Womb Envy Elliot Lake
S1, A6: De grenzen tussen verleden en heden vervagen - Maggie confronteert Max over zijn nieuwe crush, wat leidt tot de grootste ruzie in hun vriendschap. Dit doet hen hun toekomst in vraag stellen, terwijl ze de keuzes en beslissingen uit het verleden confronteren over waarom ze ervoor kozen om uit elkaar te gaan in de eerste plaats.