Grote en Kleine Edie Womb Envy
S1, A3: Een flashback toont de uiterste grenzen die Maggie in de middelbare school heeft gepasseerd om de opkomende gay Max te beschermen. Op dit moment volgt het nieuwe gezin een aanbevolen Lamaze-les met de knappe instructeur/verpleegkundige in opleiding Patrick, wat resulteert in een spannende tijd voor de single Max.