Womb Envy Bea Arthur
S1, A1: Max wordt met een kater wakker en vindt zijn zwangere beste vriendin Maggie van de middelbare school voor zijn deur, wanhopig op zoek naar zijn hulp. Wanneer Maggie's religieuze moeder arriveert, moeten ze al het bewijs van zijn homoseksuele leven verbergen en doen alsof ze het perfecte stel zijn.