Monarch About Last Night
S1, A7: De gebeurtenissen voorafgaand aan de dodelijke nacht worden onthuld, evenals het slachtoffer, waardoor Albie een gigantische puinhoop moet opruimen. Nicky probeert nog steeds te bewijzen dat ze goed genoeg is voor een solotournee.