Monarch
De familie Roman zijn succesvolle countrymuzikanten, maar de basis van hun succes is een leugen. Nu hun imago in gevaar is, doet dochter Nicky Roman er alles aan om de erfenis van de familie veilig te stellen.
There Can Only Be One Queen
De Romans verenigen zich na een tragedie. Nicky en Gigi worden nog competitiever als de pers Gigi "De nieuwe koningin" noemt. Ondertussen vliegen de vonken over tussen Nicky en Wade. Kayla ontdekt schokkend nieuws.
Terwijl Nicky zich voorbereidt om op te treden op het "Queens of Country" concert, verneemt ze van Clive's affaire en is ze vastbesloten hem de loef af te steken. Ondertussen krijgt Luke de vernietigende waarheid te horen van Nicky.
Nicky neemt een gewaagde beslissing als ze een nieuw liedje zoekt voor de Roman Family Rodeo. Ondertussen wordt Albie gecontracteerd door een nieuwe manager, tot woede van Luke.
De Romans gaan verder met hun traditionele Family Christmas special. Clive chanteert Nicky, en Nicky's publicist pusht haar om haar romance met Wade openbaar te maken.
De Romans wachten op het nieuws van de Country Music Legacy Awards nominaties; Nicky & Luke ontmoeten districtsprocureur "Uncle" Tripp DeWitt. Ondertussen onderzoekt Luke Jamie's verleden en Albie leert over een nieuwe familieband.